Bibliografia „Sztuki sukcesu”

Przedstawiam bibliografię „Sztuki sukcesu” – w sumie to kilkaset pozycji. Poniżej autorzy i lektury, które inspirowały mnie (pośrednio lub bezpośrednio, mniej lub bardziej) podczas pisania książki (Aby zapoznać się z różnymi teoriami przejrzałem wiele lektur. Przyznaję, że nie wszystkie koncepcje przemawiają do mnie, jak i nie każdą pozycję przeczytałem od pierwszej do ostatniej strony. Po niektóre książki sięgnąłem przypadkowo):

Jay Abraham, Odkryj swój potencjał, One Press, Warszawa 2010.
Michael D. Abrashoff, Ty tu dowodzisz: najskuteczniejsze metody kierowania załogą, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Kraków 2009.
Russell L. Ackoff, Zarządzanie w małych dawkach, PWN, Warszawa 1993.
Karl Albrecht, Inteligencja praktyczna. Sztuka i nauka zdrowego rozsądku, Charyzma.sensus.pl, Gliwice 2010.
David Allen, Getting Things Done czyli sztuka bezstresowej efektywności, One Press, Gliwice 2009.
James Allen, Tak jak myśli człowiek, Studio Emka, Warszawa 2009.
Robert Allen, Josephine Fulton, Mensa. Poznaj swoje zdolności, Świat Książki, Warszawa 2003.
Robert G. Allen, Jak pomnożyć źródła swoich dochodów, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007.
Hans Christian Altmann, Strategie sukcesu, Business Press, Warszawa 1997.
Daniel G. Amen, Zmień swój mózg, zmień swoje życie, MT Biznes, Warszawa 2009.
Chris Anderson, Za darmo, Znak, Warszawa 2011.
Michael Argyle, Psychologia stosunków międzyludzkich, PWN, Warszawa 1996.
Michael Argyle, Psychologia szczęścia, Astrum, Wrocław 2004.
Thomas Armstrong, 7 rodzajów inteligencji. Okryj je w sobie i rozwijaj, MT Biznes, Warszawa 2009.
Elliot Aronson, Psychologia społeczna, Zysk i S-ka, Poznań 2006.
Elliot Aronson, Człowiek istota społeczna, PWN, Warszawa 2011.
Mark W. Baker, Jezus największy terapeuta wszech czasów, Czarna Owca, Warszawa 2010.
Kim Barnes, Wywieranie wpływu, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007.
Kim Barnes, Wywieranie wpływu – ćwiczenia, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
Grażyna Bartkowiak, Psychologia zarządzania, Zachodnie Centrum Organizacji, Zielona Góra 2003.
Andrzej Batko, Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji, One Press, Gliwice 2005.
Steve Bavister, Amanda Vickers, NLP w praktyce, czyli sztuka kształtowania przyszłości, Samo sedno, Warszawa 2010.
Gloria Beck, Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji, Sensus, Gliwice 2007.
Harry Beckwith, Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu, One Press, Gliwice 2006.
Harry Beckwith, Sprzedawanie niewidzialnego, One Press, Gliwice 2006.
Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith, Ty Spółka Akcyjna, MT Biznes, Warszawa 2007.
Tal Ben – Shaher, W stronę szczęścia, Rebis, Poznań 2009.
Maciej Bennewicz, Coaching czyli restauracja osobowości, G + J, Warszawa 2008.
Maciej Bennewicz, Coaching i mentoring w praktyce, G + J, Warszawa 2011.
Warren Bennis, Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa, One Press, Gliwice 2008.
Warren Bennis, Przejrzystość w biznesie: szczerość, zaufanie, jasne zasady, MT Biznes, Warszawa 2009.
Eric Berne, W co grają ludzie, PWN, Warszawa 2008.
Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie, G+J Książki, Warszawa 2006.
Biblioteka Gazety Wyborczej, Biznes 1 tom – zarządzanie firmą część 1, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
Biblioteka Gazety Wyborczej, Biznes 2 tom – zarządzanie firmą, część 2, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
Biblioteka Gazety Wyborczej, Biznes 3 tom – marketing, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
Biblioteka Gazety Wyborczej, Biznes 4 tom – finanse, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
Biblioteka Gazety Wyborczej, Biznes 6 tom – planowanie kariery, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
Biblioteka Gazety Wyborczej, Biznes 8 tom – giganci biznesu, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2007.
Jim Biolos, Tom Brown, Rebecca M. Saunders i inni, Zarządzanie karierą, Studio Emka, Warszawa 2006.
Ken Blanchard, Przywództwo wyższego stopnia, PWN, Warszawa 2007.
Kenneth Blanchard, Jednominutowy menedżer, MT Biznes, Warszawa 2005.
Scott Blanchard, Coaching: poznaj tajniki sukcesu: zainwestuj w siebie, One Press, Gliwice 2007.
Robert C. Blattberg, Gary Getz, Jacquelyn S. Thomas, Klient jako kapitał, MT Biznes, Warszawa 2004.
Robert W. Bly, Wykorzystaj każdą sekundę, MT Biznes, Warszawa 2010.
John C. Bogle, Dość. Prawdziwe miary bogactwa, biznesu i życia, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2009.
Edward de Bono, Jak myśleć sprawniej, Medium, Warszawa 1999.
Edward de Bono, Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom, Sensus, Gliwice 2008.
Edward de Bono, Myślowa rewolucja. Pozytywny podręcznik, Sensus, Gliwice 2010.
Edward de Bono, Sześć butów czyli sześć sposobów działania, Medium, Warszawa 1997.
James Borg, Perswazja: sztuka pozytywnego wpływania na ludzi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011.
Larry Bossidy, Ram Charan, Realizacja, MT Biznes, Warszawa 2003.
Richard E. Boyatzis, Annie McKee, Przywództwo bez władzy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011.
Nathaniel Branden, 6 filarów poczucia własnej wartości, Ravi, Łódź 2003.
Nathaniel Branden, Jak dobrze być sobą! O poczuciu własnej wartości, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007.
Richard Branson, Zaryzykuj – zrób to!, Natalis, Warszawa 2006.
William Bridges, Zarządzanie zmianami, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2008.
Rick Brinkman, Rick Kirschner, 24 wykłady o podejściu do ludzi z różnym charakterem, Studio Emka, Warszawa 2005.
Chris Brogan, Zaufanie 2.0, One Press, Gliwice 2011.
Ane Bruce, 24 metody motywowania pracowników, Studio Emka, Warszawa 2005.
Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, MT Biznes, Warszawa 2004.
Marcus Buckingham, To jedno, co powinieneś wiedzieć, MT Biznes, Warszawa 2006.
Marcus Buckingham, Wykorzystaj swoje silne strony, MT Biznes, Warszawa 2008.
Willem Burgers, Marketing bez tajemnic, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010.
Tom Butler – Bowdon, 50 dzieł klasyki dostatku i bogacenia się, Sensus, Gliwice 2009.
Tom Butler – Bowdon, 50 duchowych klasyków, Sensus, Gliwice 2008.
Tom Butler – Bowdon, 50 dzieł klasyki sukcesu, Sensus, Gliwice 2008.
Tom Butler – Bowdon, 50 klasyków psychologii, Sensus, Gliwice 2008.
Tom Butler – Bowdon, Złota 50 podręczników samodoskonalenia, Studio Emka, Warszawa 2004.
Tony Buzan, Genialny sprzedawca, Muza, Warszawa 2004.
Tony Buzan, Tony Dottino, Richard Israel, Mądry lider, Muza, Warszawa 2004.
Tony Buzan, Richard Israel, Sprzedaż z głową, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
Tony Buzan, Zmiana! I co dalej?, Wydawnictwo Aha!, Łódź 2006.
Rhonda Byrne, Sekret, Nowa proza, Warszawa 2007.
Kristine Carlson, Nie zadręczaj się drobiazgami, kobieto, Rebis, Poznań 2011.
Dale Carnegie, Jak przestać się martwić i zacząć żyć, Studio Emka, Warszawa 2010.
Dale Carnegie, Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, Studio Emka, Warszawa.
Dale Carnegie, Po szczeblach słowa, Studio Emka, Warszawa 2009.
Paul B. Carroll, Lhunka Mui, Lekcje warte miliardy dolarów, MT Biznes, Warszawa 2010.
Jeremy Cassell, Tom Bird, Skuteczna sprzedaż, Samo sedno, Warszawa 2011.
Wojciech Cejrowski, Gringo wśród dzikich plemion, Bernardinum, Pelpin 2006.
Ram Charan, Przywództwo w czasach niepewności gospodarczej, MT Biznes, Warszawa 2011.
Robert B. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007.
Jim Collins, Od dobrego do wielkiego, MT Biznes, Warszawa 2007.
Jim Collins, Jerry I. Porras, Wizjonerskie organizacje, MT Biznes, Warszawa 2008.
Geoff Colvin, Talent jest przeceniany, MT Biznes, Warszawa 2009.
Steve Cone, Superslogany, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Roger Connors, Craig Hickman, Tom Smith, Zasada Oz, MT Biznes, Warszawa 2010.
Russell H. Conwell, Ziemia diamentów, Studio Emka, Warszawa 2009.
Robert K. Cooper, Zejdź sam sobie z drogi, MT Biznes, Warszawa 2007.
Jack Covert, Todd Sattersten, 100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon, One Press, Gliwice 2010.
Stephen M. R. Covey, Szybkość zaufania, Rebis, Poznań 2009.
Stephen R. Covey, 7 nawyków skutecznego działania, Rebis, Poznań 2007.
Stephen R. Covey, 8 nawyk, Rebis, Poznań 2009.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego przywództwa, Rebis, Poznań 2008.
Stephen R. Covey, A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill, Najpierw rzeczy najważniejsze, Rebis, Poznań 2008.
Dany Cox, John Hoover, 24 lekcje zarządzania projektami, Studio Emka, Warszawa 2005.
Michael Crom, J. Olivier Crom, Szkoła Biznesu czyli o pozyskiwaniu klientów na zawsze, Studio Emka, Warszawa 2003.
Chris Crouch, Zorganizuj się, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2009.
Mihaly Csikszentmihalai, Przepływ, Biblioteka Moderatora, Taszów 2005.
Leszek Czarnecki, Biznes po prostu, Studio Emka, Warszawa 2011.
Martha Davis, Patrick Fanning, Matthew McKay, Sztuka skutecznego porozumiewania się, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007.
Roger Dawson, 13 sekretów ludzi sukcesu, MT Biznes, Wamex, Warszawa 2006.
Roger Dawson, Sekrety podejmowania trafnych decyzji, MT Biznes, Warszawa 2006.
Roger Dawson, Sekrety skutecznego przekonywania, Zysk i spółka wydawnictwo, Wamex, Poznań 2000.
Bert Decker, Wystąpienia publiczne, MT Biznes, Warszawa 2009.
Anne Deering, Robert Dilts, Julian Russell, Przywództwo Alfa, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2009.
Joan Detz, Sztuka przemawiania. Nic nie mówić, ale jak mówić, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2008.
Ed Diener, Robert Biswas – Diener, Szczęście, Smak słowa, Sopot 2010.
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff, Sztuka strategii, MT Biznes, Warszawa 2009.
Grażyna Dobroń, Instrukcja samoobsługi człowieka, Czarna Owca, Warszawa 2010.
Pamela Dodd, Doug Sundheim, Zarządzaj swoim czasem, MT Biznes, Warszawa 2009.
Peter F. Drucker, Classic Drucker, MT Biznes, Warszawa 2010.
Peter F. Drucker (z.. ), Drucker na każdy dzień: 366 refleksji na temat dobrych praktyk zarządzania, Explanator, Poznań 2011.
Peter F. Drucker, Menedżer skuteczny, MT Biznes, Warszawa 2006.
Peter F. Drucker, Myśli przewodnie, MT Biznes, Warszawa 2008.
Peter F. Drucker, Natchnienie i fart, Studio Emka, Warszawa 2004.
Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania, MT Biznes, Warszawa 2005.
Peter F. Drucker, Zawód menedżer, MT Biznes, Warszawa 2004.
Peter F. Drucker, Zarządzanie w XXI wieku, Muza, Warszawa 2000.
Aleksander Drzewiecki, Dariusz Chełmiński, Ewa Kubica, Dobre przywództwo, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Richard Dunbar, Ilu przyjaciół potrzebuje człowiek, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2010.
Todd M. Duncan, Jak uniknąć błędów które popełniają handlowcy, Logos, Warszawa 2010.
T. Harv Eker, Bogaty albo biedy po prostu różni mentalnie, Studio Emka, Warszawa 2009.
Nikolaus B. Enkelmann, Biznes i motywacja, Galaktyka, Łódź 1997.
Nikolaus B. Enkelmann, Charyzma, Studio Emka, Warszawa 2000.
Keith Ferrazzi, Tahl Raz, Nigdy nie jedz sam, Difin, Warszawa 2008.
Timothy Ferriss, 4-godzinny tydzień pracy, MT Biznes, Warszawa 2008.
Jan M. Fijor, Jak zostałem milionerem, Fijorr Publishing, Warszawa 2007.
Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do tak, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.
Peter Fisk, Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firm, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2009.
Ferdinad Fournies, 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży, Studio Emka, Warszawa 2005.
Jeffrey J. Fox, Jak zostać CEO, Oficyna Wydawnicza „Vacatio”, Warszawa 2006.
Jeffrey J. Fox, Jak zostać mistrzem marketingu, Oficyna Wydawnicza „Vacatio”, Warszawa 2005.
Jeffrey J. Fox, Jak zostać szamanem sprzedaży, Oficyna Wydawnicza „Vacatio”, Warszawa 2005.
Jeffrey J. Fox, Lekcje biznesu przy rodzinnym stole, Oficyna Wydawnicza „Vacatio”, Warszawa 2007.
Robert H. Frank, Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy? Czyli ekonomia bez tajemnic, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2009.
Robert E. Franken, Psychologia motywacji, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
Lisa Frankfort, Patrick Fanning, Mistrz ciętej riposty, Sensus, Gliwice 2008.
Viktor E. Frankl, Człowiek w poszukiwaniu sensu, Czarna Owca, Warszawa 2009.
Viktor E. Frankl, Wola sensu, Czarna Owca, Warszawa 2010.
Steward D. Friedman, Pełne przywództwo, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Martin Fritz, Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego? 111 zaskakujących pytań i odpowiedzi, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2010.
Erich Fromm, Mieć czy być?, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2009.
Jonathan Gabay, Handlarze dusz, Flashbook.pl, 2010.
Carmine Gallo, Steve Jobs sekrety innowacji, Znak, Kraków 2011.
Carmine Gallo, Steve Jobs sztuka prezentacji, Znak, Kraków 2011.
Howard Gardner, Pięć umysłów przyszłości, MT Biznes, Laurum, Warszawa 2009.
Howard Gardner, Zmiana poglądów. Sztuka kształtowania własnych i cudzych przekonań, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006.
Michael E. Gerber, Mit przedsiębiorczości, MT Biznes, Warszawa 2010.
Richard J. Gerrig, Philip G. Zimbardo, Psychologia i życie, PWN, Warszawa 2006.
Les Giblin, Umiejętność obcowania z ludźmi, Studio Emka, Warszawa 2000.
Daniel Gilbert, Na tropie szczęścia, Media Rodzina, Poznań 2007.
Joe Girard, Stanley H. Brown, Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz, Studio Emka, Warszawa 2010.
Jeffrey Gitomer, Biblia handlowca, One Press, Gliwice 2006.
Malcolm Gladwell, Błysk!, Znak, Kraków 2009.
Malcolm Gladwell, Poza schematem, Znak, Kraków 2010.
Malcolm Gladwell, Punkt przełomowy, Znak, Kraków 2009.
Kerry Gleeson, Zrób to od razu. Program osobistej efektywności, Rebis, Poznań 2007.
Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008.
Seth Godin, Dodatek gratis!, One Press, Gliwice 2006.
Seth Godin, Fioletowa krowa, zmień się i bądź rozpoznawalny, One Press, Gliwice 2005.
Seth Godin, Marketerzy kłamią: potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa, One Press, Gliwice 2005.
Seth Godin, Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą, One Press, Gliwice 2010.
Seth Godin, Teraz małe jest wielkie, anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe, One Press, Gliwice 2007.
Seth Godin (red.), Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny – masz być nadzwyczajny, One Press, Gliwice 2007.
Robert Goffee, Gareth Jones, Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę?, One Press, Gliwice 2006.
Marshall Goldsmith, Lider przyszłości, Business Press, Warszawa 1997.
Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Sukces.. i co dalej?, One Press, Gliwice 2009.
Marshall Goldsmith, Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO, One Press, Gliwice 2010.
Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini, Tak! 50 sekretów nauki perswazji, Laurum, Warszawa 2008.
Daniel Goleman, Inteligencja emocjonalna, Media Rodzina, Poznań 2007.
Daniel Goleman, Inteligencja emocjonalna w praktyce, Media Rodzina, Warszawa 1999.
Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo, Jacek Santorski – Wydawnictwo Biznesowe, Wrocław – Warszawa 2002.
Jon Gordon, Autobus energii (audiobook), MT Biznes, Warszawa 2010.
Michael E. Gordon, Przedsiębiorczość, One Press, Gliwice 2009.
Adrian Gostick, Chester Elton, Zasada marchewki. Doceniaj i motywuj. MT Biznes, Warszawa 2009.
Benjamin Graham, Inteligentny inwestor, Studio Emka, Warszawa 2009.
Robert Greene, Sztuka uwodzenia, Czarna Owca, Warszawa 2009.
Robert Greene, 48 praw władzy, Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza, Warszawa 2009.
Herb Greenberg, Patrick Sweeney, Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał, MT Biznes, Warszawa 2007.
Renata Gut, Maria Piegowska, Barbara Wójcik, Zarządzanie sobą. Książka o działaniu, myśleniu i odczuwaniu, Difin, Warszawa 2008.
Jonathan Haidt, Szczęście. Od mądrości starożytnych po koncepcje współczesne, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007.
Richard Hall, Marketing bez tabu, Samo sedno, Warszawa 2011.
Dean Hamer, Peter Copland, Geny a charakter, Wydawnictwo Cis, Warszawa 2005.
Mark Victor Hansen, Robert G. Allen, Złam kod milionerów, MT Biznes, Warszawa 2010.
Oren Harari, 24 lekcje przywództwa legendarnego generała, Studio Emka, Warszawa 2005.
Robert Hargrove, Mistrzowski coaching, Oficyna Ekonomicza, Kraków 2006.
Phil Harkins, Phil Swift, W poszukiwaniu modelu przywództwa, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Steve Harrison, Przyzwoitość w zarządzaniu, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008.
Robert Hartley, Zarządzanie i marketing, One Press, Gliwice 2004.
Mary Jo Hatch, Monika Kostera, Andrzej K. Koźmiński, Trzy oblicza przywództwa. Menedżer, artysta, kapłan, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2010.
David R. Hawkins, Siła czy moc, Virgo, Warszawa 2010.
Steven F. Hayward, Winston Churchill. Przywództwo wybitnego męża stanu, One Press, Gliwice 2008.
Henry Hazlitt, Siła woli, Fijorr Publishing, Warszawa 2009.
Chip Heath, Dan Heath, Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić, Znak, Kraków 2010.
Chip Heath, Dan Heath, Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje, Świat Książki, Warszawa 2009.
Robert Heath, Ukryta moc reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
Dan Hill, Emocjonomika. Wykorzystanie emocji w biznesie, Rebis, Poznań 2010.
Napoleon Hill, Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla, One Press, Gliwice 2007.
Napoleon Hill, Myśl ..i bogać się, Studio Emka, Warszawa.
Napoleon Hill, Napoleona Hilla plan pozytywnego działania, Studio Emka, Warszawa 1996.
Roger R. Hoch, 40 prac badawczych, które zmieniły oblicze psychologii, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
Kevin Hogan, Nauka perswazji czyli jak w 8 minut postawić na swoim, Rebis, Poznań 2007.
Kevin Hogan, Psychologia perswazji, Wydawnictwo Czarna Owca, Warszawa 2010.
Kevin Hogan, Sztuka porozumienia, Wydawnictwo Czarna Owca, Warszawa 2010.
Kevin Hogan, 168 – godzinny tydzień. Żyj w pełni 24/7, One Press, Gliwice 2010.
Kevin Hogan, James Speakman, Ukryta perswazja, One Press, Gliwice 2007.
Kevin Hogan, Dave Lakhani, Mollie Marti, 12 sekretów sukcesu w biznesie, One Press, Gliwice 2010.
Liz Hoggard, Jak być szczęśliwym, Rebis, Poznań 2010.
John Hoover, Angelo Valenti, Uwolnić potencjał liderów, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2009.
Terry Horne, Simon Wootton, Trenuj swój umysł, Samo sedno, Warszawa 2010.
Tony Hsieh, Dawaj innym szczęście, MT Biznes, Warszawa 2010.
Mark Huges, Marketing szeptany, MT Biznes, Warszawa 2008.
Wojciech Idzikowski, Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie, One Press, Gliwice 2011.
Masaaki Imai, Kaizen, MT Biznes, Warszawa 2007.
Martyna Jacenko, Jak szybko nauczyć się języków obcych, Sensus, Warszawa 2008.
Jolanta Jamruszkiewicz, Kurs szybkiego czytania, Videograf II, Katowice 2002.
Aleksandra Jędrzejko (wybór), Księga cytatów, Videograf Edukacja, Chorzów 2008.
Spencer Johnson, Kto zabrał mój ser, Studio Emka, Warszawa 2000.
Mark Joyner, Wielka formuła, One Press, Gliwice 2008.
Barbara M. Kaja, Psychologia wspomagania rozwoju, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2010.
Tomasz Kamel, Robert Krool, Piotr Kraśko, Dyskretny urok wystąpień publicznych, Studio Emka, Warszawa 2002.
Rosabeth Moss Kanter, Wiara w siebie, MT Biznes, Warszawa 2010.
Bob Kaplan, Rob Kaiser, Wszechstronny lider, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Joe Karbo, Jak zarobić pieniądze będąc leniwym, Wydawnictwo Wodnika, Warszawa 1984.
Elżbieta J. Karney, Psychologia w zarządzaniu, Międzynarodowa Szkoła Menadżerów, Warszawa 1996.
Garri Kasparow, Mig Greengard, Jak życie naśladuje szachy, Fijor Publishing, Warszawa 2009.
Guy Kawasaki, Sztuka rozpoczynania, One Press, Gliwice 2007.
Tom Kelley, Sztuka innowacji, MT Biznes, Warszawa 2003.
Douglas T. Kenrick, Steven L. Neuberg, Robert B. Cialdini, Psychologia społeczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
Donald R. Keough, Dziesięć przykazań w biznesie, MT Biznes, Warszawa 2009.
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Bogaty ojciec, biedny ojciec, .ipe. Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko 2007.
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Inwestycyjny poradnik bogatego ojca, .ipe. Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko.
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Kwadrant przepływu pieniędzy, .ipe. Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko 2001.
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Młody Bogaty Rentier, .ipe. Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko.
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Szkoła Biznesu, .ipe. Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko.
Sue Knight, NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania, One Press, Gliwice 2009.
Richard Koch, Zasada 80/20. Lepsze efekty mniejszym nakładem sił i środków, Medium, Czarnów 2003.
Mirosław Korolko, Retoryka i erystyka dla prawników, PWN, Warszawa 2001.
Robert Korzeniowski, Krzysztof Wyrzykowski, ..I o to chodzi, Studio Emka, Warszawa 2005.
Małgorzata Kossowska, Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski, Psychologia dla trenerów, ABC a Wolters Kluwer business, Kraków 2008.
Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.
Philip Kotler, Kotler o marketingu, One Press, Gliwice 2006.
Philip Kotler, Marketing, Rebis, Poznań 2005.
James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Przywództwo i jego wyzwania, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2010.
James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wiarygodność, Centrum Kreowania Liderów, Skierniewice 1995.
Jeffrey A. Krames, 24 lekcje najwybitniejszego CEO na świecie, Studio Emka, Warszawa 2005.
Jeffrey A. Krames, Jacka Welcha leksykon przywództwa, Studio Emka, Warszawa 2003.
Robert Krool, Droga do zysków i satysfakcji, Studio Emka, Warszawa 2010.
Robert Krool, Ewa Wróbel, Citius, Altius, Fortius, Studio Emka, Warszawa 2009.
Joel Kurtzman, Glen Rifkin, Victoria Griffith, MBA box, MT Biznes, Warszawa 2005.
Sławomir Lachowski, Droga innowacji, Studio Emka, Warszawa 2010.
Sławomir Lachowski, Droga ważniejsza niż cel, Studio Emka, Warszawa 2012.
George Lakoff, Nie myśl o słoniu!, Oficyna wydawnicza Łośgraf, Warszawa 2011.
Werner Lanthaler, Johanna Zugmann, Akcje ja, Twigger, Warszawa 2000.
Mark Leary, Wywieranie wrażenia na innych, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
Erich J. Lejeune, 365 motywacji, Studio Emka, Warszawa 2000.
Paweł Lenar, MLM profesjonalny marketing sieciowy, One Press, Gliwice 2011.
Patrick Lencioni, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, MT Biznes, Warszawa 2005.
Michael Levine, Rozbite okna, rozbita firma, MT Biznes, Warszawa 2006.
Stuart R. Levine, Michael A. Crom, I Ty możesz być liderem, Studio Emka, Warszawa 1995.
Jay Conrad Levison, Seth Godin, Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę, One Press, Gliwice 2006.
Theodore Levitt, Marketing według Teda Levitta, One Press, Gliwice 2008.
Scott O. Lilienfeld, Steven Jay Lynn, John Ruscio, Barry L. Beyertein, 50 wielkich mitów psychologii popularnej, Wydawnictwo Cis, Warszawa – Stare Groszki 2011.
Martin Lindstrom, Zakupologia, Znak, Kraków 2009.
P. Alex Linley, Stephen Joseph, Psychologia pozytywna w praktyce, PWN, Warszawa 2007.
Tomasz Lis, Co z tą Polską?, Rosner & Wspólnicy, Warszawa 2003.
John Livesay, 7 najcenniejszych sekretów sprzedaży, MT Biznes, Warszawa 2009.
Jim Loehr, Tony Schwartz, Potęga pełnego zaangażowania, Amber, Warszawa 2004.
Vince Lombardi junior, 26 lekcji wybitnego coacha, Studio Emka, Warszawa 2005.
Janet Lowe, Jack Welch mówi… a cały świat słucha, Studio Emka, Warszawa 2008.
Ed Ludborck, 100 % sukcesu – szybki i prosty sposób o tym, jak osiągnąć gwarantowany sukces w marketingu sieciowym, 4Media Publisher, Wrocław 2009.
Richard Luecke, Coaching i mentoring, MT Biznes, Warszawa 2006.
Richard Luecke, Zarządzenie czasem, Sprawdź dokąd ucieka Twój czas, MT Biznes, Warszawa 2006.
Peter Lynch, Pokonać giełdę, Studio Emka, Warszawa 2009.
Niccolò Machiavelli, Książę, One Press, Gliwice 2011.
Harvey Mackay, Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, MT Biznes, Warszawa 2007.
Iwona Majewska – Opiełka, Umysł lidera, Medium, Warszawa 1999.
Maxwell Maltz, Dan S. Kennedy, Nowa psychocybernetyka, Studio Emka, Warszawa 2003.
Kevin Maney, Coś za coś, Znak, Kraków 2011.
Betty A. Marton, Twarzą w twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych, Studio Emka, Warszawa 2006.
Abraham Maslow, Motywacja i osobowość, PWN, Warszawa 2009.
Danuta i Wojciech Masłowscy, Przysłowia polskie i obce od A do Z, Świat Książki, Warszawa 2003.
Phil Mason, Hemoroidy Napoleona czyli jak drobne fakty zmieniły bieg historii, Replika, Zakarzewo 2010.
John C. Maxwell, Prawa przywództwa, Studio Emka, Warszawa 2001.
John C. Maxwell, Przywództwo. Złote zasady, MT Biznes, Warszawa 2010.
John C. Maxwell, Talent nie wystarczy, Studio Emka, Warszawa 2008.
John C. Maxwell, Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć, MT Biznes, Warszawa 2011.
Richard Maxwell, Robert Dickman, Elementy perswazji, MT Biznes, Warszawa 2010.
Anthony J. Mayo, Czas Rekinów, Liderzy amerykańskiego biznesu, One Press, Gliwice 2007.
Larry McCleary, Trening mózgu, Laurum, Warszawa 2008.
Allan Loy McGinis, Sztuka motywacji, Oficyna wydawnicza „Vocatio +”, Warszawa 1996.
Keith R. McFarland, Przełomowe firmy, MT Biznes, Warszawa 2009.
Paul McKenna, Zmień swoje życie w 7 dni, G+J Książki, Warszawa 2004.
Patty McManus, Coaching, One Press, Gliwice 2008.
Justin Menkes, Inteligencja przywódcza, Studio Emka, Warszawa 2007.
Piotr Michalak, Jakub Woźniak, Sztuka pisania perswazyjnych tekstów, One Press, Gliwice 2008.
Anne Moir, David Jessel, Płeć mózgu, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 2009.
Nick Morgan, Wystąpienia publiczne. Zostań mistrzem retoryki, Studio Emka, Warszawa 2006.
Kurt W. Mortensen, Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu, One Press, Gliwice 2010.
Kurt W. Mortensen, Sztuka wywierania wpływu na ludzi, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006.
Steffen Möller, Polska da się lubić, Publicat, Poznań.
Joseph Murphy, Potęga podświadomości, Świat Książki, Warszawa 2008.
Moritz Müller – Wirth, Urs Willmann, Ich drugie oblicze, Jeden Świat, Warszawa 2007.
Stephen Neale, Coaching inteligencji emocjonalnej, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010.
Edward Nęcka, Trening twórczości, Gdańskie Wydawnictwa Psychologiczne, Gdańsk 2008.
Richard E. Nisbett, Geografia myślenia, Smak słowa, Sopot 2009.
Richard E. Nisbett, Inteligencja, sposoby oddziaływania na IQ, Smak słowa, Sopot 2010.
David Niven, Prostych 100 sekretów lepszej połowy życia, Czarna Owca, Warszawa 2010.
David Niven, Prostych 100 sekretów udanego związku, Czarna Owca, Warszawa 2010.
Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii, Poltext, Warszawa 2010.
Krzysztof Obłój, Janusz Palikot, Myśli o nowoczesnym biznesie, słowo obraz terytoria, Gdańsk 2003.
Roger von Oech, Kreatywność. Możesz być bardziej twórczy!, Galaktyka, Łódź 2009.
Emil Oesch, Zarządzaj swoim czasem, Oficyna wydawnicza ABA, Warszawa 2004.
John M. Oldham, Lois B. Morris, Twój psychologiczny autoportret, Jacek Santorski, Warszawa 1997.
Russell E. Palmer, Przywództwo doskonałe, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Eric Parsloe, Monika Wray, Trener i mentor, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Eric Parsloe, Coaching i marketing, Petit, Warszawa 2000.
Kerry Patterson, Sztuka wywierania wpływu, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2009.
Norman V. Peale, Moc pozytywnego myślenia, Studio Emka, Warszawa 2002.
Allan i Barbara Pease, Mowa ciała, Rebis, Poznań 2009.
M. Scott Peck, Droga rzadziej wędrowana, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2002.
Lawrence Pervin, Psychologia osobowości, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2002.
Lawrence Pervin, Osobowość, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2002.
Tom Peters, Poszukiwanie doskonałości w biznesie, MT Biznes, Warszawa 2011.
Tom Peters, Biznes od nowa!, Studio Emka, Warszawa 2005.
Jeffrey Pfeffer, Robert I. Sutton, Wiedza a działanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Paul Pilzer, Bóg chce abyś był obrzydliwie bogaty, One Press, Gliwice 2007.
Daniel H. Pink, Całkiem nowy umysł, Poligraf, Brzezia Łąka 2009.
Steven Pinker, Jak działa umysł, Książka i Wiedza, Warszawa 2002.
Marian Pirożyński, Kształcenie charakteru, Inicjatywa wydawnicza ad astra, Warszawa 1992.
Michael E. Porter, Przewaga konkurencyjna, One Press, Gliwice 2006.
Michael E. Porter, Strategia konkurencji, MT Biznes, Warszawa 2006.
Joachim De Posada, Ellen Singer, Nie zjadaj cukierka.. od razu, MT Biznes, Warszawa 2007.
Collin Powell, 24 lekcje przywództwa legendarnego generała, Studio Emka, Warszawa 2005.
Anthony Pratkanis, Elliot Aronson, Wiek propagandy, PWN, Warszawa 2008.
Steve Prentice, Zapanować nad czasem, One Press, Gliwice 2006.
Hamish Pringle, William Gordon, Zarządzanie marką, Rebis, Poznań 2006.
Melissa Raffoni, Zarządzanie czasem, One Press, Gliwice 2007.
Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno, Potęga kultowej marki, One Press, Gliwice 2006.
Hubert K. Rampersad, Ty – Marka inna niż wszystkie, One Press, Gliwice 2010.
Spencer A. Rathus, Psychologia współczesna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004.
James A. Ray, Nauka sukcesu, MT Biznes, Warszawa 2010.
Michael E. Raynor, Paradoks strategii, Studio Emka, Warszawa 2008.
Ewa Ressel (wybór), Księga aforyzmów, Dragon, Bielsko – Biała 2010.
Tom Richardson, Biznes to sport kontaktowy, One Press, Gliwice 2005.
Al. Ries, Wojujący marketing, One Press, Gliwice 2007.
Al. Ries, Jack Trout, 22 niezmienne prawa marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
Anthony Robbins, Obudź w sobie olbrzyma, Studio Emka, Warszawa 2009.
Carl Rogers, O stawaniu się osobą, Rebis, Poznań 2002.
Jenny Rogers, Coaching, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2010.
Robin Ryde, Istotą przywództwa jest rozmowa, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2009.
Agata i Jerzy Rzędowscy, Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce, One Press, Gliwice 2009.
Jacek Santorski, Grzegorz Turniak, Alchemia kariery, Momentum, Warszawa 2005.
Jacek Santorski, Jak żyć żeby nie zwariować, Wydawnictwo Jacek Santorski & Co, Warszawa 1999.
Jacek Santorski, Miłość i praca, Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza, Warszawa 2007.
Jacek Santorski, Mirosław Konkel, Bertrand Le Guern, Prymusom dziękujemy, Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza, Warszawa 2007.
Jacek Santorski, Sukces emocjonalny, Jacek Santorski & Co, Warszawa 1999.
Bodo Schäfer, Droga do finansowej wolności, MT Biznes, Warszawa 2011.
David J. Schwartz, Magia myślenia kategoriami sukcesu, Medium, Warszawa 1994.
Steven K. Scott, Metody milionera. Jak lepiej zarabiać, One Press, Gliwice 2007.
Steven K. Scott, Notatnik milionera, Studio Emka, Warszawa 1997.
Piotr Segne, Piąta dyscyplina, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
Martin E. P. Seligman, Co możesz zmienić a czego nie możesz, Media Rodzina, Poznań 2010.
Martin E. P. Seligman, Pełnia życia, Media Rodzina, Poznań 2011.
Martin E. P. Seligman, Optymizmu można się nauczyć, Media Rodzina, Poznań 2010.
Andy Sernovitz, Marketing szeptany, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Don Sexton, Marketing, One Press, Gliwice 2009.
Marek Skała, Psychologia zmiany, One Press, Gliwice 2009.
Robert Slater, Kto przewodzi, nie musi zarządzać, Studio Emka, Warszawa 2003.
Paul Sloane, Twórcze myślenie w zarządzaniu, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
Hyrum W. Smith, 10 naturalnych prawa, Studio Emka, Warszawa 1998.
Paweł Smółka, Generator charyzmy, One Press, Gliwice 2007.
John Smythe, CEO – dyrektor do spraw zarządzania, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2009.
Manfred Spitzer, Jak uczy się mózg, PWN, Warszawa 2007.
Reinhard K. Sprenger, Decyzja należy do Ciebie!, MT Biznes, Warszawa 2009.
Reinhard K. Sprenger, Zasada autoopowiedzialności. Droga do motywacji, MT Biznes, Warszawa 2010.
Reingard K. Sprenger, Zaufanie, MT Biznes, Warszawa 2009.
Julie Starr, Podręcznik coachingu, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Sun Tzu, Sztuka wojny, One Press, Gliwice 2004.
Robert I. Sutton, Zwariowane pomysły które się sprawdzają, One Press, Gliwice 2008.
Rafał Szczepanik, Nietypowe przypadki public relations, One Press, Gliwice 2008.
Piotr Sztompka, Zaufanie: fundament społeczeństwa, Znak, Kraków 2007.
Marek Szurawski, Pamięć na całe życie, Wydawnictwo Aha!, Łódź 2009.
Marek Szurawski, Pamięć. Trening interaktywny, Wydawnictwo Aha!, Łódź 2009.
Carol Tavris, Elliot Aronson, Błądzą wszyscy (ale nie ja), Smak słowa, Wydawnictwo SWPS Academica, Sopot – Warszawa 2008.
Carol Tavris, Carole Wade, Psychologia. Podejścia oraz koncepcje, Zysk I S-ka Wydawnictwo, Poznań 1999.
David Taylor, Lider bez maski, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2009.
David Taylor, Trener bez maski, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Richard Templar, Zasady bogactwa, Studio Emka, Warszawa 2008.
Noel Tichy, Rozstrzygająca decyzja, MT Biznes, Warszawa 2010.
Paul D. Tieger, Barbara Barron – Tieger, Rób to, do czego jesteś stworzony, Studio Emka, Warszawa 2005.
Robert E. Thayer, Źródło codziennych nastrojów, Sensus.pl, Gliwice 2008.
Sara Thorpe, Jackie Clifford, Podręcznik coachingu, Rebis, Poznań 2004.
Lester Thurow, Fortuna sprzyja odważnym, Muza, Warszawa 2007.
Brian Tracy, 100 praw sukcesu w biznesie, Muza, Warszawa 2008.
Brian Tracy, Jak przewodzą najlepsi liderzy, MT Biznes, Warszawa 2010.
Brian Tracy, Maksimum osiągnięć, Muza, Warszawa 1998.
Brian Tracy, Mów i zwyciężaj, MT Biznes, Warszawa 2010.
Brian Tracy, Osobowość lidera, Studio Emka, Warszawa 2001.
Brian Tracy, Psychologia sprzedaży, MT Biznes, Warszawa 2010.
Brian Tracy, Sposób na sukces, Muza, Warszawa 2004.
Brian Tracy, Zarabiaj więcej i awansuj szybciej, MT Biznes, Warszawa 2007.
Brian Tracy, Zarządzanie czasem, Muza, Warszawa 2008.
Brian Tracy, Zjedz tę żabę, MT Biznes, Warszawa 2005.
Brian Tracy, Zostań supersprzedawcą, MT Biznes, Warszawa 2006.
Brian Tracy, Campbell Fraser, Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę, Muza, Warszawa 2006.
Kevin Trudeau, Superpamięć, Sensus, Gliwice 2008.
Donald Trump, Droga na szczyt, One Press, Gliwice 2005.
Donald J. Trump, Robert T. Kiyosaki, Meredith McIver, Sharon Lechter, Dlaczego chcemy żebyś był bogaty, .ipe. Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko 2008.
Donald J. Trump, Bill Zanker, Myśl śmiało i pokaż, na co Cię stać, MT Biznes, Warszawa 2008.
Piotr Tymochowicz, Biblia skuteczności, Wydawnictwo Trans, Wrocław 2007.
Tadeusz Tyszka, Psychologia ekonomiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004.
Paco Underhill, Dlaczego kupujemy, MT Biznes, Warszawa 2007.
Hal Urban, Moc pozytywnych słów, Studio Emka, Warszawa 2007.
Gary Vaynerchuk, Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo, MT Biznes, Warszawa 2011.
Dennis Waitley, Robert B. Tucker, Gra o sukces, Logos, Warszawa 1996.
Dennis Waitley, Podwójne zwycięstwo, Logos, Warszawa 1996.
Michael Watkins, Pierwsze 90 dni, One Press, Gliwice 2006.
Walles Wattles, Nauka jak żyć bogatym, Iluminatio, Warszawa 2009.
Jack & Suzy Welch, Winning odpowiedzi, Studio Emka, Warszawa 2007.
Jack Welch, Suzy Welch, Winning znaczy zwyciężać, Studio Emka, Warszawa 2005.
Roman Wendt, Grzegorz Turniak, Profesjonalny networking, Arte, Warszawa 2006.
Claire Michaels Wheeler, 10 prostych sposobów radzenia sobie ze stresem, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2011.
Nicolas P. White, Filozofia szczęścia: od Platona do Skinnera, WAM, Kraków 2008.
John Whitmore, Coaching. Trening efektywności, G + J Książki, Warszawa 2011.
Alex Wipperfürth, Brand Hijack czyli marketing bez marketingu, One Press, Gliwice 2006.
Richard Wiseman, 59 sekund, Wydawnictwo W.A.B., Warszawa 2010.
Richard Wiseman, Dziwnologia, Wydawnictwo W.A.B., Warszawa 2010.
Bob de Wit, Ron Meyer, Synteza strategii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.
Tad Witkowicz, Od nędzy do pieniędzy, Fijorr Publishing, Warszawa – Chicago 2009.
Tomasz Witkowski, Inteligencja makiaweliczna, Biblioteka Moderatora, 2005.
Robert Wright, Moralne zwierzę, Prószyński i spółka, Prószynki i S-ka, Warszawa 1994.
Gerald Zaltmann, Lindsay Zaltman, Metafora w marketingu, Rebis, Poznan 2010.
Aneta Załazińska, Michał Rusinek, Retoryka codzienna, Czarna Owca, Warszawa 2010.
Zig Ziglar, Droga na szczyt, Medium, Warszawa 1995.
Zig Ziglar, Sukces, Wydawnictwo RM, Warszawa 2001.
Zig Ziglar, Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży, One Press, Gliwice 2008.
Zig Ziglar, Żyj lepiej niż dobrze. Spełniaj swoje marzenia, MT Biznes, Warszawa 2009.
Philip Zimbardo, John Boyd, Paradoks czasu, PWN, Warszawa 2011.
Jason Zweig, Twój mózg, twoje pieniądze, Laurum, Warszawa 2008.

Sztuka sukcesu: http://jaceklapinski.pl/sztuka-sukcesu/

Pozdrawiam Czytelników, Jacek Łapiński